De illusies van marktonderzoek en opiniepeilingen

€ 19,95
Auteur: Frank Wouters
Taal: Nederlands
Op voorraad
  • Op werkdagen voor 22:00 uur besteld, 1 tot 2 werkdagen levertijd

Omschrijving

Waarom worden er jaarlijks nog miljarden besteed aan marktonderzoek en opiniepeilingen? Haarscherp toont Frank Wouters aan hoe marktonderzoeken en opiniepeilingen voortdurend de bal misslaan. Ze zijn gebaseerd op illusies. Hij moedigt ondernemers aan om weer bezig te zijn met producten waar ze zelf in geloven, politici om leiderschap te tonen en de media om kritische journalistiek te blijven bedrijven.

Specificaties

Auteur:
Uitgever:
Reality Bites Publishing B.V.
Taal:
Nederlands
Boekvorm:
Paperback / softback
Druk:
1
Aantal pagina's:
140
Verschijningsdatum:
10-03-2017
ISBN:
9789490783440
EAN:
9789490783440
Artikelnummer:
9789490783440