Bestellen & Betalen
OnsMagazijn.nl hanteert geen minimum bestedingsbedrag.
Betalen bij OnsMagazijn.nl gaat gemakkelijk en er wordt geen bestellimiet bij ons gerekend. Alleen bestellingen die via Klarna lopen kennen een limiet van € 1.000,-
Wij hebben de volgende betaalmogelijkheden voor je beschikbaar gesteld, namelijk: iDeal, Klarna, Creditcard.
Ja, het is zeker mogelijk om via OnsMagazijn.nl te bestellen zonder een account aan te maken. Dit gebeurt dan via een gastaccount. Weet echter wel dat de kans dan groot is dat je leuke extraatjes mist. Denk hierbij aan gemakkelijker en sneller bestellen door middel van personalia herkenning, acties en natuurlijk kortingscodes.
Heel simpel: zie rechtsboven de optie ‘Inloggen’, klik erop en log in via ‘Mijn Account’. Ben je nog niet geregistreerd? Doe dit dan via ‘Registreren’ en maak jouw account aan en ervaar de gemakken.
Het overkomt ons allemaal wel eens: je bent je wachtwoord vergeten. Vervelend! Als je je wachtwoord bent vergeten en je wel een bestelling wilt plaatsen of je wilt aanmelden, klik dan bij je inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’. Vervolgens kun je je e-mailadres opgeven waarmee je bent geregistreerd bij OnsMagazijn.nl. Er zal dan een e-mail gestuurd worden met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Verzending & Bezorging
Al onze bestellingen worden verzonden vanaf ons centrale magazijn. Na deze overhandiging draagt PostNL bij aan de goede aflevering van jouw pakketje. Niet tevreden? Dan horen wij dat graag.
We verzenden jouw bestelling vanaf €35 of hoger kosteloos aan huis. Mocht je nou niet aan dit bedrag komen worden er € 4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.
Ja, je kunt natuurlijk voor kiezen om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen als dat je beter uitkomt. Op je werkadres of een PostNL servicepunt, het kan allemaal! Houd er wel rekening mee dat bestellingen niet op een postbusadres geleverd kunnen worden.
Wij streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Je kunt er rekening mee houden dat wij jouw bestelling, mits deze op werkdagen voor 17.00 geplaatst is, dezelfde dag nog versturen. Ervaring leert dat PostNL deze vaak de volgende werkdag al bezorgd. Ben je nou niet thuis, dan wordt het pakket bij de buren afgegeven. Wij kunnen ons inbeelden dat je niet kan wachten tot je het pakket in huis hebt, dus kan je via de Track & Trace code jouw pakket tot op de voet volgen.
Ruilen & Retourneren
Het kan helaas gebeuren dat je een product wilt retourneren. Wij zouden graag willen weten waarom je niet tevreden was. Graag vragen we je dan ook om je retour aan te melden per e-mail aan klantenservice@onsmagazijn.nl onder vermelding van je ordernummer en/of je adresgegevens.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat OnsMagazijn.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourartikelen. Vraag daarom op het PostNL Postkantoor altijd om een traceercode en bewaar deze goed. De voorwaarden zijn als volgt:
- Retourneer binnen 14 dagen na levering, dan wel binnen 14 dagen na herroeping.
- Retourneer het artikel compleet en -voor zover redelijkerwijs mogelijk- in de originele verpakking.
- Wij vragen u om de pakbon of een (kopie) van de factuur mee te sturen in de verpakking. Voor artikelen die gedragen of gebruikt zijn, mogen wij waardevermindering tot 100% in rekening brengen. Retourneer je artikelen gratis via PostNL als je gebruik maakt van ons retourlabel welke bij ons op te vragen is. Doe je dit niet, dan zijn de kosten voor retourneren voor eigen rekening.
- Retourneer binnen 14 dagen na levering, dan wel binnen 14 dagen na herroeping.
- Retourneer het artikel compleet en -voor zover redelijkerwijs mogelijk- in de originele verpakking.
- Wij vragen u om de pakbon of een (kopie) van de factuur mee te sturen in de verpakking. Voor artikelen die gedragen of gebruikt zijn, mogen wij waardevermindering tot 100% in rekening brengen. Retourneer je artikelen gratis via PostNL als je gebruik maakt van ons retourlabel welke bij ons op te vragen is. Doe je dit niet, dan zijn de kosten voor retourneren voor eigen rekening.
Wat jammer dat jouw gekochte product niet naar wens was. Je hebt je bestelling 14 dagen op zicht. Als je een artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, neem dan contact op met een van onze aangesloten winkels. Ook kun je een online aankoop retourneren en eventueel ruilen bij elke aangesloten winkel in Nederland. Het lijkt vanzelfsprekend, maar vergeet niet je leverbon mee te nemen en zorg ervoor dat het artikel in goede staat verkeerd.
Na het retourneren wordt het betaalde bedrag uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald nadat je ons op de hoogte hebt gesteld van je herroeping. De uitbetaling gaat via de wijze waarop je hebt betaald. Eventuele verzendkosten worden ook aan je terugbetaald.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Ben je nou niet tevreden of is er iets mis met het gekochte product, schroom dan niet om contact met ons op te nemen via de klantenservice (0252-349954), of mail naar klantenservice@onsmagazijn.nl.
Klantenservice
Wij zijn goed bereikbaar. Via de klantenservice (0252-349954) kun je contact met ons opnemen. Heb je nou een dringende vraag buiten werktijden, stuur dan een mail naar klantenservice@onsmagazijn.nl. Dan beantwoorden wij jouw mail zo snel mogelijk.
Wat jammer dat je niet tevreden bent over een product of onze service. Graag horen wij het als je ontevreden bent, zodat wij iets kunnen doen met je feedback. Als je een klacht wilt melden over onze producten of dienstverlening, neem dan contact op met een van onze aangesloten winkels of stuur een mail naar klantenservice@onsmagazijn.nl. We zullen de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen. Binnen uiterlijk 14 dagen ontvang je een inhoudelijk bericht over de afhandeling van je klacht. Bent je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kunt je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.sgc.nl). Ook kunt je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform."Ook kun je als consument een klacht/geschil indienen bij het Europese online geschillenplatform (ODR), zie http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Kiyoh vindt het belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Echte beoordelingen en verhalen, geschreven door klanten die daadwerkelijk een aankoop hebben gedaan bij jou in de webshop. Ons reviewsysteem nodigt klanten actief om een beoordeling achter te laten. Om de betrouwbaarheid van reviews te controleren en garanderen hebben we in ons systeem barrières ingebouwd die ervoor moeten zorgen dat de gegeven beoordelingen afkomstig zijn van echte klanten.